Šiame puslapyje pateikiama informacija apie HIKMICRO pirkimo, pristatymo ir grąžinimo sąlygas.
Prekių pristatymo ir grąžinimo procesai reikalauja abiejų šalių atidumo ir supratimo, todėl kiekvienas atvejis gali skirtis ir sprendžiamas standartine ar nestandartine tvarka. Kilus daugiau klausimų, kreiptis kontaktais, nurodytais šiame puslapyje.
1. HIKMICRO produktų pristatymas:
1.1 Pristatymo būdai
Užsakydami prekes internetu, galėsite pasirinkti vieną iš šių prekių pristatymo būdų:
1.2 Pristatymo terminai
Prekes pristatome per 2-3 darbo dienas, jeigu prekes turime sandėlyje. Užsakymas pradedamas ruošti iškart po apmokėjimo įvykdymo. Jei už prekes atsiskaitysite jas atsiimant, užsakymas pradedamas ruošti iš karto.
Gali nutikti taip, kad prekės sandėlyje tuo metu neturime. Todėl Pirkėjas sutikdamas su HIKMICRO pirkimo, pristatymo ir grąžinimo sąlygomis bei sutinka palaukti protingą terminą iki kol produktas bus gautas į sandėlį ir pristatytas pirkėjui – pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
Jei kyla klausimų dėl prekių, užsakymo būsenos ar atsiskaitymo, visada galite susisiekti su mumis telefonu +370 635 11112 arba elektroniniu paštu info@hikmicro.lt
1.3 Pirkėjo pirkimo paraiška
1.3.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti:
Pageidavimą, kad prekes Pirkėjui pristatytų kurjeris, ir prekių pristatymo adresą;
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba užsakymo internetinėje parduotuvėje www.hikmicro.lt metu vardo laukelyje nurodyti tą asmenį, kuris priims prekes. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
1.4 Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
1.5 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.
1.6 Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.
1.7 Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
1.8 Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčio nuolaidas Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nustatytas sąlygas.
1.9 Prekės gali būti pristatomos į užsienio valstybes. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokestis prekes pristatant ne Lietuvoje yra nustatomas pagal kurjerių tarnybos kainoraštį, kuriame nurodytos pristatymo kainos gali skirtis nuo standartinės.
Dėmesio! Gavę siuntą, nepamirškite jos patikrinti. Esant bet kokiems pakuotės pažeidimams, turite teisę jos nepriimti. Nepatikrinus prekės pakuotės laiku – turime teisę nepriimti pretenzijų.
2. Atsiskaitymas už HIKMICRO produktus, sąskaitos išrašymas:
Užsakydami prekes, Jūs pasirenkate apmokėjimo būdą. Apmokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu į mūsų sąskaitą esančią AB „Swedbank“ LT657300010106370929. Pavedimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį, kurį gausite elektroniniu paštu po užsakymo pateikimo.
Taip pat apmokėjimą galite atlikti naudodami automatinę mokėjimų platformą „Paysera”.
Jei pasirinkote atsiėmimą iš mūsų ofiso, už prekes galite atsiskaityti grynais pinigais jas atsiimant.
Prašome susisiekti su mumis telefonu +370 635 11112 arba elektroniniu paštu info@hikmicro.lt jeigu prekėms reikia sąskaitos faktūros (įskaitant išankstinės apmokėjimui). Ją išrašysime ir atsiųsime Jūsų nurodytu el. paštu.
3. HIKMICRO produkcijos grąžinimas ir/ar keitimas:
Pirkėjo įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
4. HIKMICRO garantija:
Apie HIKMICRO garantines sąlygas skaitykite šioje skiltyje: https://hikmicro.lt/garantija/
Paskutinė redakcija: 2024.06.13